درباره ما

این یک تلاش گروهی است

احمد عبدالملکی
احمد عبدالملکی

رئیس هیئت مدیره

- رئیس هیئت مدیره شرکت ندای به آوران
- رئیس هیئت مدیره شرکت به آوران سیر رضوان
- رئیس هیئت مدیره شرکت به آوران سیر کارون
- رئیس هیئت مدیره شرکت به آوران سیر البرز

امید بداغی
امید بداغی

مدیر فناوری اطلاعات

- 5 سال تحلیل گر و برنامه نویس
- 1.5 سال پشتیبان نرم افزار مالی و اداری حسابرایان
- 5 سال سابقه ی حضور در شرکت به آوران سیر رضوان

خانم عظیمی
خانم عظیمی

مدیر اداری

- 1 سال سابقه طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی بانک های اطلاعاتی واحد کارگزینی گمرک مشهد
- سابقه تدریس در زمینه دروس نرم افزار کامپیوتر
- 6 سال سابقه مدیریت در بخش اداری شرکت به آوران سیر رضوان
- 5 سال سابقه مدیریت کارگزاری بیمه تامین اجتماعی رانندگان درون شهری ندای به آوران
- 3 سال سابقه مدیریت در بخش آموزش شرکت به آوران سیر رضوان
- تجزیه و تحلیل و طراحی و پیاده سازی سامانه ثبت و صدور تعرفه رانندگان

امین عابدزاده
امین عابدزاده

معاونت بهره برداری

- سال۸۷ حوزه فنی نمایندگی نجفی گل خودروهای سنگین
- سال ۸۸ حوزه فنی تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی
- سال ۸۹ مسئول برنامه ریزی خطوط شرکت به اوران
- سال۹۰ الی ۹۲ حوزه فنی شرکت به اوران
- سال ۹۲ الی ۹۶ گشت انتظامات
- سال ۹۶ الی ۹۸ مسئول انتظامات خطوط بی آرتی ۳
- سال ۹۹ تا هم اکنون مدیر بهره برداری شرکت به آوران سیر رضوان

مریم زرنگ
مریم زرنگ

مدیرعامل

- 1 سال حسابدار شرکت توسعه خاوران
- 1 سال حسابدار ترمینال مسافربری مشهد
- 6 سال مدیر مالی شرکت به آوران سیر رضوان
- 3 سال حسابدار شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان ناحیه سه

رزومه شرکت تعاونی ندای به آوران

 شرکت به آوران سیر رضوان به عنوان یکی از شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی درون شهری در مشهد مقدس ، در راستای پیاده سازی استاندارد ISO 9001-2008 و تبعیت از ارزش سازمان خود یعنی احترام به مسافر ، رئوس خط مشی کیفیت خود را به شرح ذیل اعلام می دارد :

1-      ارائه خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری در کوتاهترین زمان ممکن

2-      افزایش سطح کیفی خدمات در بخش حمل و نقل عمومی درون شهری

3-      بهبود روش های ارتباط با مسافران جهت درک نیازهای حال و آینده و افزایش زضایتمندی آنان

4-      ایجاد محیطی ایمن ، با ارامش و اسایش برای مسافران با کنترل های دقیق بر ناوگان تحت پوشش

5-      استقبال از انتقادات مسافرین در کلیه ی امور به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خدمات حمل و نقل درون شهری

6-      نهادینه نمودن فرهنگ بهبود مستمر کیفیت در کلیه ی سطوح سازمان

 

اعتقاد به بهبود مستمر و افزایش مداوم سطح رضایت مسافران و کارفرما باور کلیه مدیران و پرسنل سازمان می باشد و برای این منظور مطابق شاخص های تعریف شده روند پیشرفت سازمان مورد پایش و تجزیه و تحیل قرار می گیرد تا از اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت استقرار یافته اطمینان حاصل شود . خط مشی کیفیت سازمان به صورت دوره ای در دوره های زمانی حداکثر یک ساله مورد ارزیابی قرار می گیرد و کلیه ی اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سازمان بر اساس دیدگاه کلی ارائه شده در خط مشی کیفیت مورد بازنگری قرار می گیرد.با توجه به اعتبار شرکت در سطح شهر مشهد مقدس امید آن دارم که همه ی کارکنان از تمام توانمندی و تخصص خود برای اجرای بهینه سیستم و در نهایت تحکیم جایگاه سازمان استفاده نمایند.

به آوران سیر رضوان

weather icon

بزرگترین شرکت خصوصی اتوبوسرانی با بیش از 340 دستگاه اتوبوس فعال

hammer icon

در حال حاضر 20 خط ، تحت پوشش شرکت به آوران سیر رضوان می باشد

paintcy icon

سال 1394 اقدام به خرید یکصد دستگاه اتوبوس 3 محور اسکانیا گردید

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به شرکت به آوران سیر رضوان می باشد

Copyright 2017.Designed by : Novin Sama Company

طراحی و اجرا : دهقانی


Mobile : 09156510992
Telegram : 09156510992
Email : Mrdehghani.Mahdi@gmail.com
طراحی و اجرای پروژه های واکنش گرای تحت وب