بهبود روش های ارتباط با مسافران جهت درک نیازهای حال و آینده و افزایش رضایتمندی آنان
ایجاد محیطی ایمن ، با ارامش و اسایش برای مسافران با کنترل های دقیق بر ناوگان تحت پوشش
افزایش سطح کیفی خدمات در بخش حمل و نقل عمومی درون شهری
ارائه خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری در کوتاهترین زمان ممکن
استقبال از انتقادات مسافرین در کلیه ی امور به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خدمات حمل و نقل درون شهری
نهادینه نمودن فرهنگ بهبود مستمر کیفیت در کلیه ی سطوح سازمان
شرکت به آوران سیر رضوان به عنوان یکی از شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی درون شهری در مشهد مقدس ، در راستای پیاده سازی استاندارد ISO 9001-2008 و تبعیت از ارزش سازمان خود یعنی احترام به مسافر ، رئوس خط مشی کیفیت خود را به شرح ذیل اعلام می دارد :
1- ارائه خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری در کوتاهترین زمان ممکن
2- افزایش سطح کیفی خدمات در بخش حمل و نقل عمومی درون شهری
3- بهبود روش های ارتباط با مسافران جهت درک نیازهای حال و آینده و افزایش زضایتمندی آنان
4- ایجاد محیطی ایمن ، با ارامش و اسایش برای مسافران با کنترل های دقیق بر ناوگان تحت پوشش
5- استقبال از انتقادات مسافرین در کلیه ی امور به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خدمات حمل و نقل درون شهری
6- نهادینه نمودن فرهنگ بهبود مستمر کیفیت در کلیه ی سطوح سازمان
اعتقاد به بهبود مستمر و افزایش مداوم سطح رضایت مسافران و کارفرما باور کلیه مدیران و پرسنل سازمان می باشد و برای این منظور مطابق شاخص های تعریف شده روند پیشرفت سازمان مورد پایش و تجزیه و تحیل قرار می گیرد تا از اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت استقرار یافته اطمینان حاصل شود . خط مشی کیفیت سازمان به صورت دوره ای در دوره های زمانی حداکثر یک ساله مورد ارزیابی قرار می گیرد و کلیه ی اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سازمان بر اساس دیدگاه کلی ارائه شده در خط مشی کیفیت مورد بازنگری قرار می گیرد.با توجه به اعتبار شرکت در سطح شهر مشهد مقدس امید آن دارم که همه ی کارکنان از تمام توانمندی و تخصص خود برای اجرای بهینه سیستم و در نهایت تحکیم جایگاه سازمان استفاده نمایند.
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به شرکت به آوران سیر رضوان می باشد